۲ پاسخ

جیشه من موقع استفراغ ،گریه ، عطسه سرفه همش میریزه دکتر گفته عادیه پد روزانه میزارم

شاید جیشه منم سرفه میکنم یا عوق میزنم جیش میکنم

سوال های مرتبط