۱۷ پاسخ

همین که شوهرم بدون هیچ حرفی قبول کرد که بیمارستان خصوصی سز اختیاری بشم برام کافیه.توی این گرونی سطح توقعاتم رو کم کردم😉

هنوز زایمان نکردم ولی چند وقت پیش برام نیم تک خرید اورد گفت کادو زایمان و بارداریت 🤪😄

واقعا کادو فقط طلا خوبه که اونم داخل این شرایط سخت هست دلم کادو خوب میخواد ولی فک نکنم خبری باشه خخخخ باید بیخیال بشم بیاد بگذره

انگشتر با .گل

من موقع زایمان اولم شوهرم گل اوورده بود این بار گفتم نیاره
تو این اوضاع اقتصادی هم توقعی نداشتم ازش

یه دونه برادر شوهرم اورده بود

این برا دخترم🥰

تصویر

این برای من

تصویر

من گل ب ارزش ۲۵۰۰ ب رنگ ابی خیلی قشنگه دسش خالی بود ماه اخر بارداریم خونه خریدیم دیه توقع نداشم

من ساعت هابلوت و گل

دستبند بود

تصویر

من سر بچه اولم همسرم گل خریده بود ولی این دفعه گفتم نخره هم از مد میافته هم لازم نیست و بیمارستان هم میگه ببرین خونه نمونه اینجا پول زد به حسابم گفت یکم اوضاع خوب بشه طلا میخرم واست

والا عزیزم من ۸۰ ملیون میخواد هزینه زایمانم بشه دیگه تو این اوضاع فکر نکنم بتونه چیزی بگیره چون همینم یه تیکه طلا فروختیم جور کردیم

گل آورد..خشک شد و امروز انداختم بیرون

بلانسبت گی🤣💖

تو این شرایط اقتصادی توقع ندارم 🤗

عکسو تو بیمارستان گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان نیلای قشنگم❤️😍 مامان نیلای قشنگم❤️😍 ۷ ماهگی