۱۸ پاسخ

عزیزم عروسک ماشاالله خداحفظش کنه برات 😘😘

ای قوداااا😍😍😍

🥹😍😍😍

چ قاب قشنگی ❤️،😍

سلام عزیزم تو پسرتو ختنه کردی؟

عزیزم آغوشیت چہ مارکیہ؟؟

❤❤❤❤❤

میگم بچه داخلش حالت نشسته هست مشکلی نداره؟

آغوشیتون چ برندیه

حس میکنم واسه شش ماه ب بالا خوبه بشون فشارمیاره اینا فقط بایدحالت دراز کش بگیری تا زمانی ک بچه نشستن یادبگیره

والا میشع رفت ولی بخاطر ویروس های مختلف جایی نمیبرمش

اوخی خداکوچولو🩵🥹

ای جانم انگار عروسکه خدا حفظش کنه

بچه تو اون اذیت نمیشه ؟ منم خیلی دوس دارم بگیرم ولی میگم هنوز زوده برا بچه

میگم عزیزم این ک تو کمرته بچه داخلشه اسمش چیه و قیمتن چنده ؟

ای خودااا
من از روز سوم بردمش بیرون😄

چ ماماااانیییی😁
ایول بهتون ک با وجود نی‌نی خودتونو محدود نمیکنید و مادر گنگی هستید🧘‍♀️

واای خوداا عکسشو بزار ببینیم

سوال های مرتبط