خانما از این چهارتا قطره کولیک کدومش بهتره؟

تصویر
۱۸ پاسخ

نگاه با یک‌دارو جواب نمیده
باید دوبار کولیکز بدی
دوبار گرمیچر ،،،روزی ۴
یا ۵ بار قطره بدی

من کولیکیز میدادم راضی بودم

عزیزم از بیمارستان پیامبران راضی بودی؟ سزارین کردی؟ دکترت کی بود؟

کولیکز و گریپ میکسچر میدم چون بچم نفخ کولیک شدید داره البته با فاصله میدم

کولیکز عالیه

کولیکز دادم راضی ام

گرمیچر این بزرگه جلد شیشه ای شفافه عالیههه

بچه من با کولیک اید سازگاره

گریپ میکسچر

همش خوبن

کولیک ایز

کولیکز

هیچکدوم برای ما اثر نداشت به جز گذر زمان

باید ببینی کدوم ب حالش میوفته

کولیف میدم راضی ام

بایو لاکت ک بده برای گوارشه کولیکزم عالیه

کولیف فقط اون گریپ میکچر مسخره رو نده خیلی بده اشغاله

کولیکز و کولیف میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری