کولیکیز خوبه
کولیف میدادم خیلی خوب بود فقط بخاطر اسانس نعنا دخترم خوشش نمیاد هر چی نعنا توش باشه .الان کولیکز میدم اونم خوبه زود اثر میکنه
پدیابست عالی بود برا نفخش
من پدیا بست میدم عالیه واقعا جوابه
ولی بقیه هرچی امتحان کردم فایده نداشت
من کولیفت میدادم بد نیست گفته چند قطره بدی و چطوری ؟
من که از هیچ کدوم با سربت وگولیک باید دورش بگذره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.