آره عزیزم من 6هفته و 5روز رفتم گفت قلبش تشکیل نشده الآنم باید چند روز دیگه برم
آخی عزیزم بارداری مبارکه
منو میشناسی
تو گروه تلگرام pgd بودیم
انشاالله بچت سالم باشه
ربطی به بی بی چک ندابع عزیزم
ولی خدایی نکرده اگه قلب قلب تشکیل نشده تا ۱۰ هفته صبر کن خودش میوفته
مراقبت کن انشاالله تشکیل میشه
ولی اگه تجربه تشکیل نشدن داری به دکتر بگو
منم ۲بار برام اتفاق افتاده شنیدم که باید رحم رو گرم نگه داشت
به این چیزا فکر نکن قلبشم تشکیل میشه به خودت برس استرس نگیر
اصلا ربطی نداره بهش فکر نکن
عزیزم ربطی به بیبی چک نداره برای من خیلی مر رنگ بود
ولی بارداری مولار بودم
مجبور شدم کورتاژ کنم💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.