۸ پاسخ

آره عزیزم من 6هفته و 5روز رفتم گفت قلبش تشکیل نشده الآنم باید چند روز دیگه برم

آخی عزیزم بارداری مبارکه
منو میشناسی
تو گروه تلگرام pgd بودیم
انشاالله بچت سالم باشه

ربطی به بی بی چک ندابع عزیزم

ولی خدایی نکرده اگه قلب قلب تشکیل نشده تا ۱۰ هفته صبر کن خودش میوفته

مراقبت کن انشاالله تشکیل میشه
ولی اگه تجربه تشکیل نشدن داری به دکتر بگو
منم ۲بار برام اتفاق افتاده شنیدم که باید رحم رو گرم نگه داشت

به این چیزا فکر نکن قلبشم تشکیل میشه به خودت برس استرس نگیر

اصلا ربطی نداره بهش فکر نکن

عزیزم ربطی به بی‌بی چک نداره برای من خیلی مر رنگ بود
ولی بارداری مولار بودم
مجبور شدم کورتاژ کنم💔

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان mom مامان mom هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری