کسی بوده تهوع شدید داشته باشه ولی قلب جنین تشکیل نشه ؟؟

۵ پاسخ

اینجوری فکر نکن اصلا همیشه بگو خداا ممنونم که بچم رو بی نقص دادی فکر بد نکن

من کلا تهوع ندارم

اره من سقط های قبلیم خیلی تهوع داشتم ولی قلبش هم تشکیل نشد حتی تا یک ماه بعد سقط هم بالا میاوردم

عزیزم من تهوع داشتم ولی بار اول ک رفتم سونو گف زود اومدی تشکیل نشده دوهفته بعدش رفتم خداروشکر تشکیل شده بود و تازه شده بود ۳۴ روزه از روی پریودیت اگ حساب کردی احتمالا اشتباهه و دیر لقاح انجام شده نظر دکترم اینه حالت تهوع نشونه سلامتی جنین هست

چند هفتتونه

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته بیست‌وهفتم بارداری