۸ پاسخ

حریرع بادومم میتونی بدی

موز زود نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پوره سیب زمینی .پوره کدو حلوایی پوره کدو سبز

عزیزم برا رفلاکسش دارو‌هم‌داد دکتر؟

عزیزم ۴ماه زود نیست برای موز؟

عزیزم از ۴ماهگی خودت شروع کردی یا دکتر گفت؟

از برنج میتونی شروع کنی

همین‌رو با فرنی بده بهش

سوال های مرتبط