تا دو ماه تا چهل روزگی زیاد بود بعدش هر روز کمتر میشد من قطره کولیکز میدادم
عزیزم من یه شربت بهت میگم برو بگیر دعام میکنی کولینفانت ضدنفخ بچم شب وروز نداشت اینو گرفتم ارومه
هی خواهر واسه من دائمه کاش دختر منم فقط ۶ساعت درگیرش میشدم کل روز و شب خواب نداره موندم دیگه این بچه خوابش نمیاد بچم دردش آروم میشه پنج دقیقه بیهوش میشه میره باز یهو جیغ میزنه
و اگه شیرخشک میشه مثلا ببلاک
ببلاک کامفورت بده بهش
دخترمنماینجوری بود این شیرخشکو دادم
انواع شربت ضدنفخ تست کردم واسش
کامی کالم و گرایپ واتر ساخت
همیشه هرروز هم صبح ساعت۱۰ بهش ۱۰قطره پروبیوتیک مثل پدی لاکت میدم
شکمشو گرم نگه میدارم جوراب مدام پاشه و هرروز پنج شش بار ماساژش میدم
خیلی بهتر شده
پستونکممیک میزنه سردلش خالی میشه
هنوز دو ماهم مونده😂😂ولی اگه میخوای هم بچه هم خودت اذیت نشی قطره کولیکز بده
و درنهایت صبر و حوصله
ادم خسته میشه ولی نوزاد خسته تره ازاین همه درد و بی زبونی که جز گریهکاری بلد نیست
شکمشو باشال نازک ببند گرم بمونه جورابم بپوشون واسش توی تسکین کولیک و دفع گاز موثره
ماساژ بده
شکمشو گرم نگهدار
شربت ضدکولیک بده
پروبیوتیک بده
شکمشو با روغن زیتون ماساژ بده نفخشو بگیر
دوس داشتی بهش ترنجبین بده
حتما بعد هر وعده شیر آروغشو بگیر ۲۰ دقیقه نگهشدار شیرش بره پایین
و اینکه خیلی از خوراکی هارو نخور مثل ماکارونی فست فود سویا سیر پیاز لبنیات حبوبات
یه مدت فقط مرغ و گوشت بخور
برای بچه کوچیکی باید وقت بیشتری بزاری
شیر میدی چندبار وسطش آروغ بگیر
آخر سر 20 دقیقه عمودی نگهش دار
صبحا شکمشو با روغن بمال در جهت عقربه های ساعت
پاهاشو حرکت بده مثل دوچرخه و جمع و باز کن
وقت بزار خیلی تاثیر داره
دفعش چقدره؟
عزیزم کاری نمیشه کرد باید صبر کنی من هم این دوران رو گذروندم خیلی سخته
ولی الان باخندهاش همه رو میشوره میبره
هیچ قطره ای بهش نمیسازه؟
تو یک بچه داری گریه نکن من چی بگم دوقلو ان هر دو کولیکی
ماهم خسته ایم ولی کاری نمیشه کرد
چرا علائم کولیک چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.