چقدر شبیه خودته
از اول ۶ماهگی نشست فقط دورش بالشته ولی اصلا نمیوفته خوب نگه میداره خودشو
سینه خیز خیلییی کم میتونه بره جلو بیشتر میچرخه و عقب میره حالت چهاردستوپا میگیره ولی پیشرفتی نداشته
تو گریه هاش ی موقعایی ماما میگه ولی بطور واضح ماما بابا نگفته تاحالا
من از شش ماهگی میشینه با کمک ولی الان بدون کمک میشینه گاهی یهو خسته میشه خودشو میندازه به عقب باید مراقبش باشم فعلا
اول نه ماهگی ماما گفت
از هفت ماهگی چهاردست و پا رفت پسرم
بچه ها باهم فرق میکنن من خیلیا دیدم اینجا بچه شون نه ماهگی سینه خیز و چهار دستو پا رفته
چند نفرم دیدم بچش پنج ماهو خورده ای با کمک مینشست
ولی دختر من شیش ماهگی سینه خیز رفت
هفت نشست و چهار دستو پا رفت
هفتو نیم از وسایل گرفت بلند شد
بین 6 ماه تا 9 ماه وقت داره بشینه.
چهار دست و پا هم فکر کنم بعد 7،8 ماه میره. البته بستگی به خودش داره بعضی بچه ها تنبل ترن یا تپلن دیرتر میرن. یا بعضیا اصلا نمیرن. مامان و بابا رو نمیدونم
پایان هفت ماهگی دیگ مجازه ک بشینه حالا یا خودش دیگ مستقل میشینه یا باید کمک داد بهش . هر وقت سینه خیز رفت یک ماه بعدش معمولا چهار دست و پا میره . حرف زدن ژنتیکیه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.