کسی بلده ؟میشه برام توضیح بدین؟بارداریم اوکیه یا نه؟

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم خیلی زود رفتی سونو الان فقط کیسه تشکیل شده و هنوز جنین مشخص نمیشه باید هفته ۸ میرفتی سونو تشکیل قلب و کلا تا هفته ی ۱۰ فرصت تشکیل قلب داره

آره عزیزم فعلا خوبه پنج هفته و پنج روزی ساک بارداری تشکیل شده دو هفته دیگه مجدد سونو باید بدی برای بررسی جنین و تشکیل قلب
هشت هفته و دو سه روز برو که خیالت راحت بشه از تاریخ این سونو حساب کن دو هفته بعد برو سونو

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم هفته نوزدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته سی‌وششم بارداری