۸ پاسخ

وای منم اینجوریم رو کمر میخوابم دیگه نمیتونم سمت چپ و راست بشم

تازه من بجز کمرم لگنم هم قفل میکنه و کلا دیگه نمیتونم تکون بخورم 🥲🥲

منم تو هفته های شما شروع شد دکترم گفت بعضیا زود کمر درد و لگن درد میگیرن و باهاش بساز خیلی اذیت شدی باد گرم سشوار بگیر و ماساژ بده
ولی من متوجه شدم راه چاره اش فقط استراحت و استراحته

منم همینطوریم مخصوصا موقعی ک زیاد یه سمت میخوابم یا میشینم

وای منم همینجوری ام انگار رگ سیاتیکم میگیره از هفته دهم شروع شد دیگه ول نکرد

منم اونجوری شدم🥲

خیلی بده منم اینجوریم ولی باید اروم تکون بخوری

باید بری دکتر شیاف بهت بده

سوال های مرتبط