من درحد پنج دقیقه روزی چندبار میخوابم اشکالی نداره
اگه خودت مشکلی نداری بخواب من تا میخوابم طاق باز هم نفسم میره هم احساس میکنم معدم هرچی داره رو میخواد بده بالا...ولی خب بعضی اوقات میخوابم بقول شما کمر نمیمونه برا ادم
منم میخابیدم برا چند دقیقه ولی کمرم اذیت میشد
من در حد ۵ دقیقه هر وقت اذیتم میخابم
من تو خواب ناخودآگاه طاق باز میخوابم. از شدت کمردرد بیدار میشم به پهلو میشم باز.
نبابا تا ده دیقه هیچی نمیشه پس میریم سونوگرافی چی میکنیم
من پشتم ۲تا بالش میذارم ،زیر پامم یدونه بالش ..اینجوری طاقباز میشم 😁
تا 15دقیقه مشکلی نداره
من امروز با دکترم صحبت کردم گفت طاق باز بخواب اگ اذیتی تا زمانی ک احساس سنگینی نکنی مشکلی نیست
اگ هم میخوای خیالت راحت باشه ی بالش ی طرف کمرت بزار ک یکم مایل ب پهلو باشی
من تادلت بخوادتوحاملگی طاق بازمیخوابیدم
بخواب من یه ربع هم میخابیدم
دکترم گف تا ده دقیقه ولی من در حد چند ثانیه فقط میخوابم
در حد کم اشکال نداره.وقتی میریم سونو که همهش طاق باز هستیم
توبیمارستان ب ی دستم سرم ب یکی دستگاه فشاروضربان قلب خودم ب شکمم ان اس تی وصل کردن گفتند تکون نخوری تانوارقلباخوب دربیاد باورت میشه ۵ساعت ب کمربودم مردم هردفعه بهشون میگفتم کمرم شکست یارای بچه خطر داره اینجوری باشم میگفتن هیچی نمیشه
چرا کمتر از ده دقیقه میتونی طاق باز شی ، ولی من ب پهلو میخوام ، از پهلو درد ناله میکنم ، طاق باز میشم انگار رحمم میفته رو نخاعم میخوام فلج شم ، هر بار میرم سونو از کمر درد له میشم
در حد پنج دقیقه اشکال نداره که نمیشه همش ب پهلو باشی منم انقد ب پهلو میخابم پا دردم شبا تا صب نمیتونم بخوابم
ن بخواب مشکلیی نداره منظور از اینکه میگن نخوابین ینی خواب شب و کامل عمدا طاق باز نخوابین
من تا بخوام بخوابم رو کمرم کلا نفسم قط میشه میخوام خفه شم
چرا درحد پنج دقیقه ک چیزی نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.