وای خدای من از کجا به کجا رسیدیم
خدایا به داد بچه هایمان برس
انگشتر خوب بخری بهتره
شاید خیلی نازک بشه چون ده روز پیش یه انگشتر آبجیم نزدیک ۵۰ تومن خرید
چیز بدرد بخوری نمیشه نازک شاید
نه بابا ..من گوشواره یکگرم ۸۰۰ سوت خریدم از خواهر شوهرم بدون هزار تومن اجرت شد ۳۵ میلیون .یه دونه میشه بخری اونم تقریبا ۵ گرمی ..۲ و نیم گرمی دوتا میتونی بخری ولی خیلی ظریف و شکننده میشه
آینه ای میشه . یه مدل توری مانند هست اوناهم دارن . اونها محکم تر هستن ولی شاید نپسندی
بنظرم یه لنگه جنس خوب بگیری خیلی بهتر از دوتا نازک و ضعیف هست..یکی از آبجیام دوتا لنگه جنس خوب گرفت..تا الان به صد جا خورده و کج و کوله شده ولی نشکسته.خیلی وقت هم هست دستشه...ولی ابجی دیگم ۸ تا خرید الان که ۴ ماه میگذره ۳ تا لنگه ازش شکسته..
ایینه وقت فروش اذیت میشی.دخترعمم داشت فقط همون طلا فروشی بهش فروخته مجیور شد ازش بخره
داخلش یچی مثل گج داره
اره اینه ای میتونی بخری تقریبا دونه ای ۳۵ بشه
آینه ای دونه ای تقریبا ۴۰ تومن میفته
اگر دستبند نداری یدونه دستبند بخر نماش بیشتره
فک کنم نهایتا یه ۴تا۵ گرمی بتونی بخری
من خریدم چند وقت پیشا پنج گرم فیکس شد ۸۷ میلیون اونم نازک بود،مگه اینکه دست یا بدون اجرت تمیز گیر بیاری ازین آینه ایا
یه دونه میشه
اره میشه
النگو کم وزن میشه خرید
فکر کنم خیلی نازک بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.