۸ پاسخ

باهاش حرف نزن،بهش نده

به خودت برس خوراکی بیار واسه خودت بخور واسه خودت اهنگ بزار با تلفن حرف بزن بگو بخند🤭

کاش اونی ک دوست‌داشتم کنارم بوده خخخ

زنگ بزن پیتزا واست بیارن جلوش بخور بهش نده اصلا

کونمو میدم سمتش همین😑🤣🤣🤣

پول خرج کن زیاد😂😂 نقطه ضعف هاش بدست بیار اون کاری ک بدش میاد بکن😂

کَیف ببر از زندگیت خوشکل موشکل کن برو بیرون با دوستات برید بیرون خوش بگذرون ای حرص میخوره😁😁😁

ب خودت برس لباس کوتاه موتاه بپوش

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۴ سالگی