من دلم برا جوونیم تنگ شده برای حق داشتن اینترنت ارامش زندگی راحت و مرفه تنگ شده
من... البته به آرامشی که آخر شبا پسرم میخوابید و میرفتم با خیال راحت اینستا میگشتم تنگ شده
اصلن یادم نمیفته
و احساس میکنم زندگی بدون اینستا چقدر قشنگه
والا همش دروغ،تظاهر،چسی
الان هرکی واسه دل خودش زندگی میکنه نه واسه اینستا
قبلن همه گوشیا دستشون بود از هرچی عکس بگیرن بزارن اینستا
فکرکنم آقایون بیشتر دلتنگ باشن😂😂😂😂
آخ من عین ی معتاد ک پول مواد نداره🫣🤣
بعضی وقتا فک میکنم نیاد بعد واسه بچه هامون تعریف کنیم یه زمانی انستا و ...داشتیم آنقدر خوب بود😂😂
بدبخت بلاگرا😂😂چی میکشن😂😂
والا الان معتاد گهواره شدیم اینستایادمون رفت
یه جورایی عادت کردم به نبودنش ولی گاهی خیلی دلم هواشو میکنه بیشتر دلم تنگ دوست های مجازیم شده دوست دارم از حالشون باخبر بشم
من نه😁
نبودش واسم عادت شده
اینستا🤔 کار کردن باهاش یادم رفته 😅
دیگه نمیدن.
میدن به اونایی که کارت امید مادر دارن از این به بعد
هییی
میگن قراره باز کنن حالا راستو دورغش بماند 😌
من برا اینکه اخر شبا برم ک بچه خوابیده باشه
ولی در کل عادت میشه زود نداشتنش
من🥲
بیشتر دلم برای گروه غیب خودم خاله ها دخترخاله هام تنگ شده🥲😂
همهه😮💨
من قبلا هم که وصل بود نمیرفتم من بیشتر دلم برای یوتیوب تنگ شده
منننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.