کیا امروز میرن دسته؟؟؟
پوشک شیرخشک سزارین

۹ پاسخ

خیلی دلم میخاد برم ولی میترسم گرمازده بشه بچم

من رفتم با ماشین اب پخش کردم و اومدم انشالله به حق ساقی کربلا که خودش دخترمو شفا داد تا اخر محرم دخترم راه بره

من میرم البته اینجا دسته و عزاداری اونجوری نیست امروز گفتن صبح دسته در میاد ، شهر مون سنی هستن همه و کلا محرم و عاشورا اینا ندارن ولی قرار شیعه ها در بیان امروز بیرون ، هوا هم گرم نیست تو کردستانیم نسبت به جاهای دیگه بهتره هوا

من میرم سمت حسینه مامانم اینا
هواهم خیلی خوبه ن خیلی گرمه ن خیلی سرده

خیلی گرمه نمیتونم برم غروب برای شام غریبان میرم شمع روشن کنم

طرف ما خیلی گرمه امروز 50 درجه ست مردیم از گرما

من و پسرم میریم

خیلی گرمه من نمیرم بیرون اصلا
خونه مامانم روضه داره میرم اونجا

دسته علم کشی

سوال های مرتبط