۱۶ پاسخ

سه روز اذیت شدم بعدش دیگه خودش گفت

2 سال و 2 ماهگی گرفتم 14 روز اسیر شدم هنوزم ک هنوزه خطا دارع

۱۸ ماهگی گرفتم الان تقریبا ۸ ماهه

پناه الان نزدیک ۸ماهه که دیگه پوشک نمیشه و دستشویی می‌ره نزدیک یکماهم هست که میشینه سر سنگ که خودم میترسم ولی قشنگ میشینه.شبا یوقت ساعت ۳یا هروقت شب که جیش داشته باشه بلند میشه میگه جیش دارم میریم دسشویی.

من از پنجشنبه بعدازظهر تقریبا پوشک باز کردم اولا فقط برای آب بازی میومد تا جیش میخ‌است بیاد میگفت بریم بیرون به تجربه بقیه شلوار پاش میکردم تا خیس میشد میومد زود میگفت بریم دستشویی تادیکع جمعه غروب تو دستشویی که جیش کرد این داستان تموم شد فهمید جیش ببینه ترس ندار البته بهش جایزه میدادم چیزایی که دوست داشت و دیگه از دیروز تا جیش دار میگه خطا هم نداشته تا الان ، با پی پی بازم همین میترسید ازش مثلا امروز از صبح پیپی داشت ولی نمیشست که بخواد پی پی بیاد تا همین ۱ ساعت پیش دیگه به اجبار پی پی امد اونم دید گفتم باهاش بای بای کنیو فکر کنم با اینم اکی شد ، امروز قبل خوابه بعدازظهر جیش کرد نبستمش خیسم نشد ، ولی شب الان بستمش یوهو‌ نمیشه به تظرم ولی کلا فکر کنم ۱ ماه اا قشنگ یاد بگیرن طول بکشه

من هنوز شروع تکردم

نگرفتم هنوز . هنو آماده نیست بازی ها و زمینه سازی دارم میکنم آمادگی ذهنی براش ایجاد میکنم بعد ۲ و نیم شروع میکنم بعد از پی پی اعلام میکنه قبلش نمیگه، جیش هم که اصلا نمیگه

هنوز نگرفتم ، ۳ سالگی میگیرم

عزیزم اگ آمادگی ندارن بزار وقتی آماده بود شروع کن هم خودت اذیت نمیشی ن بچه

نو.

یه چیز دیگه پسر بچه رو بهتره ۲ سال و نیم ۳ سالگی بگیری چون پسرا دیرتر از دخترا متوجه میشن زودتر بگیری اذیت میشی هم خودت هم کوچولوت

1سال7ماهگی گرفتم یکماه طول کشید..

سلام من میخاستم ۲ سال و نیم بگیرم ولی خودش از ۲ سالگی نمیزاشت پوشکش کنم مکافات داشتیم بعد جیششو میگفت دیدم اذیته از ۲ سال ۲ ماهگی گرفتمش جیشو میگفت خیلی کم پیش میومد خطا بده اما پی پی رو ۲ هفته طول کشید تا بفهمه و بگه قشنگ ۲ هفته بیرون رفتنی‌پوشک می‌کردم بد‌دیگه بیرون رفتنی هم نکردم ۱ ماه موقع خواب پوشک میکردم تا صبح بد‌‌ دیدم دیگه پوشکش خشکه خشکه دیگه شبا هم نکردم خلاصه نه سخت بود نه آسون فقط صبر میخاد کل پرسشم ۱ ماه کلن طول کشید🌹

تو دو روز

من دو روزه شروع کردم اصلا پیشرفتی نداشته شما چند روزه شروع کردید

سه روز

سوال های مرتبط