بیشتر باید تحمل کنی چون داروها خیلی تاثیر ندارن
دخترمن از ۲ماهگی بهتر شده
سعی کن خیلی ام دارو ندی یدونه پروبیوتیک یدونم دارو کولیک
دکتر برای دخترمن کولیکز و بایولاکت نوشت
با روغن شکمشو در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده پاهاشو تو شکمش،جمع کن بزار باد معدشو خالی کنه
حموم هم میتونه راه حل خوبی باشه به شرطی که مواظب باشی سرما نخوره
قطره کولیک ایز هم خوبه
دارو ، توکل و صبر 😂
اینفکول عالیه
ولی میتونی با روغن زیتون دور نافشو ماساژ بدی
روی پات ی مدت به شکم بخوابه
اگر جیم بال داری روی اونم خیلی اروم میشه
من امروز اینفکول گرفتم از بهش دادم نیم سیسی خورد بهتر شده فعلا
من کولیکز دادم از اول واقعا هم جوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.