۳ پاسخ

ابجوش نبات
تند تندم جیش دو میکنه سفید شده زردیش رفته
اروغ و بادشم میزنه
خیلی میترسیدم بدم دیگه مادربزرگم یه شب اومد کولیک بود پیچیدش چند قاشق ریخت تو حلقش تامام اروم شد
گفت دفه اخرتم باشه برا بچه گریه میکنی😅

نفخ تا ۳ .۴ ماهگی مهمونته. همه بچه ها دارن.
ببر دکتر احتمال زیاد یا شربت ملیکازیم بده یا کولیکز یا هم گریپ میکسچر.
مقدار قطره اش رو هم دکتر تشخیص میده هرروز چقد بدی

اگ بری داروخانه وبهش بگی ی قطره بهت میدن من برا پسرم میگرفتم ولی اسمش یادم نی

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۱۲ ماهگی
مامان الیاس ارسلان 👣 مامان الیاس ارسلان 👣 ۱۰ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی
مامان 🎀 آنیا 🎀 مامان 🎀 آنیا 🎀 ۱۴ ماهگی
مامان دلارام. علیرام مامان دلارام. علیرام ۸ ماهگی