خیلی وقته این قیمته تا حالا چیکار میکردی
ما سه ماهه داریم این قیمت میخریم 🥲🥲🥲
منم اولین خریدم چقدر کیفیتش تغییر کرده
دوست من بچش ۴ماهه بود تا دید گرون میشه ۴۰بسته رفت خرید قیمت قبل تا سایز ۶بچش.
من خودم یه ده بستههمون موقع خریدم ولی تموم شد چند وقته قیمت جدید میخرم پسرم مصرفش بالاس انقدر آب میخوره جیش میکنه دلمم نمیاد زیاد پر بشه میگم اذیت میشه چ کنیم چاره ای دیگه ای نداریم 😞
تعداد بالا بردار کمتر میوفته
پوشک قیمتش دو برابر شد شیر خشک رو دوبار گرون کردن تویکی دوماه بعدمیگن بچه به دنیا بیارین بله حتما.
صبح رفتم 4تا تخم مرغ اوردم70تمن
تازه از این بدترم قراره بشیم با محاصره تنگه هرمز
من هنوز این قیمت نگرفتم ولی تا اخر هفته باید بگیرم حتما
🥲🥲🥲
من مولفیکس گرفتم ۶۱۰ انقد حالم گرفته بود یهو از۳۰۰ رفتم ۶۰۰ .انگار۲ سال گذشته بود
افق کوروش ۶۰۰ میده
منم یه بسته ۶۰۰ خریدم دلم نمیاد بزنم
یه مغازه هست بسته ۱۲ تایی مای بیبی کانال دار رو میده ۱۷۵ تومن بنظرتون برم بگیرم ؟
اره واقعا خیلی سخته بعضیا رو تو گهواره میبینم مجبورا بچه ها رو کهنه میبندن بعد حساسیت میده بیشتر حالم گرفته میشه💔
منم امروز خریدم واقعا فشار داشت
من از قزوین ۷۰۰ خریدم ۱۴۰۰ دادم دوتا واقعن موقع بستن حرص میخورم.
با کالا برگ دیگه هیچی نمیدن .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.