این حلوعربی
هزارنمونه دارم
استادحلوامنم
دیشب گفتین هوس کردم ولی پا گذاشتم رو دلم و خوابیدم ولی حتما درست میکنم وقت کنم
من که هرجور درست کنم بعد خنک شدن میبنده،ولی میگنفقط حلوای ساگو کشدار می مونه حتی اگه سرد بشه هنوز نخریدم باید امتحان کنم
زحمتش زیاده بگو برات درست کنن
برای حلوا عربی
آرد قنادی یک پیمانه
شیرخشک حلوا یک پیمانه
نشاسته ذرت نصف پیمانه
شکر دو پیمانه سرخالی
آب و گلاب روی هم یک پیمانه
روغن
هل
زعفران
اول شکرو اب و گلاب رو میزاریم روی گاز تا شکر حل بشه
بهش زعفرون و پودر هل هم اضافه میکنیم چند تا قل بخوره در حدی که شکر حل بشه و شیره مون شفاف رنگ بشه کافیه نیازی نیست زیاد بجوشه
حلوای کش دار باید شهدش زیاد باشه،آرد تفت بده بوی خامیش بره شکرم بذار آب بشه آخرسر بهش زعفرون و گلاب و عرق هل اضافه کن بعد روغن بریز تو تابه آردتو اضافه کن قاطی شد شهد بریز زیرشو خاموش کن انقدر هم بزن تا یه دست بشه شهدم کم کم بریز تا نرم وکش دار بشه
وای منم دلم خواست یکی ام ک یاد نداد😐😂دهنم اب افتاد
به منم یاد بدین ثواب داره🤣😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.