برا نی نی بخوای خیلی زوده ها؟!
یکم زود نیست ؟
با همون آب باید درستش کنیم و اینکه یک پیمانه آرد برنج با یک لیوان آب جوشیده سرد شده بهش اضافه میکنی و اینکه میذاری روی اجاق که به قوام بیاد بعد از اینکه به قوام اومد مثل ماست شد اونو میریزی توی ظرفش و بهش ۳۰ سی سی یر خشک یا شیر مادر اضافه میکنی
بله با آب هم میشه
یک قاشق آرد برنج رو با کمی آب قاطی کن بزار رو گاز غلیظ بشه،بعد بهش شیر خشک آماده شده یا شیر مادر بریز رقیقش کن
عزیزم فرنی ارد و شیره فکر نمیکنم بشه منم دقیق بلد نیستم تو گوگل سرچ کن
با همون آب درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.