۵ پاسخ

بیس پنجم.

برا مام دهک سوم هنوز نریختن

دهک ۳. ۲۵ وهریز میکنن

۲۰ تا ۲۵م

مگه یارانه هارو تو یه روز واریز نمیکنن برای همه رو ؟!

سوال های مرتبط