۱۹ پاسخ

نه خیلی شیرین نبود فقط با اب خنک بخور مثه یک لیوان شربت پرتقالی شیرین بود

طعمش واقعا بد نیست فقط احساس می‌کنم چون معده خالیع و این خیلییی شیرینه و بعدشم هیچی نمیتونی بخوری باعث میشه بالا بیاری…برای من اینطور بود

نه طعمش غیر قابل تحمل نیس من ۲دقیقه ای خوردم اما بعدش چون قند خیلی زیادی یهو میخوری ممکنه حالت تهوع بگیری یه ساعت اول
در نهایت هم مرحله آخر ضعف و لرز میگیری چون تا آخرش باید ناشتا باشی
حتما همراه کنارت باشه و چیزای قندی ببر مثل یه آبمیوه یا شیرکاکائو یا کیکی چیزی که در آخر بعد از آخرین خون دادن( ۴باره) بخوری

نه اتفاقا خیلی خوشمزه بود من با خودم یخ بردم وقتی حل کردم ریختم روی یخ خوب خنک شد خوردم خیلی هم چسبید😄😂

یشب از ساعت ۸ هیچی نخوردم شب ام شام بشدت سبکی خوردم تا ۴ شب بیدار بودیمم مهمون اومد خونه مادر شوهرم بشدت شلوغ بود دور هم بودیم از گرسنگی مردم صبم ساعت ۷ رفتم ازمایشگاه
گفت رفتن مرخصی برو نیمه دوم بیاااااااا🤣🤣🤣
اون روز مردم از گرسنگی دیگ نرفتمم هنوز

میشه ازمایش رو ندیم؟؟

من شنیدم میگن قابل تحمله شربتش

بنظدم خول بودفقط باخودت آب یخ ببربربزروی پودر ک خوشمزه بشه

برای من پودرش سفید بود دقیقا مزه آب قند میداد.منکه دوست داشتم

من امروز آزمایش دادم شربتش مزه شربت سانیچ پرتغال میده اصلا بد نبود فقط من آخراش چون یکم حجم زیاد بود خوردنش اذیتم کرد ولی درکل بدمزه نبود
من آخرین خونی که دادم نزدیک بود غش کنم بااین که بعدش خرما خوردم 😂

وای من که نمی تونم چیز شیرین بخورم

خیلی راحت بود فقط یکیو ببر با خودت که بخندونع ساعت بیاد بره

هر جایی شربتش فرق میکنه
بعضی جاها میوه ای میدن میگن خوبه
بعضی جاها ساده میدن ک خیلی شیرینه
خواهرشوهرم من میگفت اونقدری ک میگفتن و اینا بد نبود و راحت بود

طعم آب پرتقال خیلییییی شیرین

مگه الان میخای آزمایش گلوکز بدی

نه اتفاقا خوشمزه است .فقط همراه خودت تغذیه ببر که بعد یا حین آزمایش ممکنه مثل من ضعف شدید کنی .من رسیدم دمه در خونه غش کردم از ضعف .حتما بعد آزمایش سریع یچیزی بخور نزار چند دقیقه هم بیشتر طول بکشه

نه اصلا الکی گندش کردن قابل تحمله

اصلا سخت نیست فقط چند ساعت ناشتا بودن یکم اذیت کنندست

نه بابا غیر قابل تحمل نیست
طعم سن ایچ میده منتها ورژن خیلی شیرینش

سوال های مرتبط