منم برا هرکدوم جداجدا گرفتم
من چهارتا گرفتم نهایتا بزرگتر شد دوتاشو ب هم وصل میکنم
من ی دونه اماده خریدم .ی دونه سایز بزرگ میدم خیاط بدوزه
من یدونه گرفتم یدونه هم ساک نوزاد بود
من خواهرم چون تجربه داشت گفت دوتا رو بخر حتما
عزیزم ۳یا۴تابگیرچون خیلی نیازت میشن وزودهم سوراخ میشن
من یدونه خریدم هر وقت لازم شد بعدا دوباره میخریم دیگه ولی فک نکنم لازم بشه مگر اینکه گم بشه یا بندارثزیش داخل لباسشویی که خراب بشه
برای من یکی توی کوله ای که خریدم داشت
یکی هم جدا برای خونه گرفتم
فک کنم یدونه بسه دیگ،برای بیرون رفتن و اینا یکبارمصرفم خوبه بگیریم یکی واسه تو خونه باشه فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.