عزیزم ی ظرف بردار یک لیوان شکر یک لیوان شیر یک لیوان روغن باهم مخلوط کن اگر کاکایویی میخای سه تا قاشق پودر کاکائو هم بریز هم بزن دو دقیقه ی لیوان ازین مواد ک مخلوط کردی بردار بزار کنار بعدش به همون موادت سه تا تخم مرغ بزن باز مخلوط کن
حالا تو ی ظرف دیگ دو لیوان ارد الک شده و یکمی بکینگ پودر و وانیل باهم مخلوط کن
مواد خشک کم کم بریز تو ظرف مواد خیس اروم هم بزن در یک جهت
بریز تو ی قابلمه نسوز و سالم درش دم کنی بزار یکساعت اروم باشعله کم میپزه رو گاز چاقو فروکن اگ بهش نچسبید مواد امادس
راسی اون ی لیوان مواد خیسی ک گذاشتی کنار بعد دراوردن کیکت از قابلمه (بزار یکم سرد بشه نچسبه بعد دربیار)سوراخ سوراخش کن با چاقو بریز روش
عزیزم الهی
مادرش کجاست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.