۳ پاسخ

عزیزم ی ظرف بردار یک لیوان شکر یک لیوان شیر یک لیوان روغن باهم مخلوط کن اگر کاکایویی میخای سه تا قاشق پودر کاکائو هم بریز هم بزن دو دقیقه ی لیوان ازین مواد ک مخلوط کردی بردار بزار کنار بعدش به همون موادت سه تا تخم مرغ بزن باز مخلوط کن
حالا تو ی ظرف دیگ دو لیوان ارد الک شده و یکمی بکینگ پودر و وانیل باهم مخلوط کن
مواد خشک کم کم بریز تو ظرف مواد خیس اروم هم بزن در یک جهت
بریز تو ی قابلمه نسوز و سالم درش دم کنی بزار یکساعت اروم باشعله کم میپزه رو گاز چاقو فرو‌کن اگ بهش نچسبید مواد امادس

راسی اون ی لیوان مواد خیسی ک گذاشتی کنار بعد دراوردن کیکت از قابلمه (بزار یکم سرد بشه نچسبه بعد دربیار)سوراخ سوراخش کن با چاقو بریز روش

عزیزم الهی
مادرش کجاست؟

سوال های مرتبط