۱ پاسخ

من از دو ماهگی به بچم میدم چون اون موقع هم کولیک داشت هم رفلاکس خوب بود وزن دهی خیلی معمولی داره قیمتش با بقیه شیر خشکا فرقی نداره ما با سهمیه ۱۲۵ میگیرم اما به زور گیر میاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی