۲ پاسخ

به بچت بسازه عالیه

آره اوایل میدادم به بچه من که نساخت خیلی بد بود اصلا بچه ام وزن نمی‌گرفت هر چی میخورد مثل آب زود هضم میکرد مدفوعش خیلی شل بود . الان نان میدم خیلی خوبه

سوال های مرتبط