من سونو ntدارم امروز دارم از استرس میمیرم

۷ پاسخ

انشالله به سلامتی و دل خوش بغلش کنی عزیزم 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

منم امروز ان تی دارم و استرسم شدید شده
علائمام رفته خیلی میترسم خدا کمکمون کنه😩

توکلت به خدا 😍 انشالله نوبت منم برسه همش روز شماری میکنم

استرس برا چی
میری ببینیش 😍

همه چی خوبه توکلت بخدا زیبا😍😍

ان شا الله همع چی خوبه چند هفته هستین

اصلا استرس نداشته باش نی نی استرس میگیره تکون نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری