من شنیدم میگن برای بچه هایی که تو۱۴۰۵به دنیا میان تعلق میگیره فقط
همون ۵۰۰ تومنی که همراه کالابرگ شارژ میشد هم این ماه ندادن چه برسه به این
برای متولدین ۱۴۰۵ هس فقط نه ماها
نه بابا به مادرای ۴۰۵هم ندادن همش برا بسان دهن مردمه
سلام فقط ب متولدین ۴۰۵ به بعد تعلق میگیره
قراربود سال گذشته به ماهمع مادرها بدهند،اگه یادتون باشه تو اخبار گفت،اون زمان ما باردار بودیم ،ولی خبری نشد،حز پونصد تومن
الان یعنی فعال شده ؟؟ فکر نکنم بدن به ما حداقل کاشکی بدن با این گرونی پوشک
فک کنم باید بریم برای ثبت نام؟
بایدبریمکافینتسوالکنیم
چجوری میشه فهمید واریز شده یانه؟
متولدین همین سال عزیزم برا ما نیست
پس چرا تعلق نگرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.