اره به نوع لوبیا ربط داره.معمولا لوبیا های محلی زیاد موقع خیس کردن درشت نمیشن
من معمولا با لوبیا کشاورزی درست میکنم. هم نفخش کمتره هم لعاب بیشتری میده هم درشت تر و زودپز تره . خدایی خوش خوراکم هست
به نوع لوبیا هست گلم
لوبیا کپسولی بخر
من 24ساعت خیس میکنم چند بار ابشو عوض میکنم هردفعه با اب گرم
اره به نوع لوبیا هم هست من ایندفعه گرفتم خیس کردم خیلیی درشت شده بود
ن توی اب گرم خیس میکنن یکمی بزرگتر میشه و مدت زمان بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.