۴ پاسخ

ی آن اس تی برو بده اگر شرایط داری شبیه انقباض عزیزم

گرم کردن اشتباهه عزیزم
حتی حموم هم میری با آب رو به سرد باید حموم کنی
گرما انقباض رو بیشتر میکنه این حرف دکترم هست
دردت غیر قابل تحمل شد برو زایشگاه سرم یا سوزن میزنن برات

اتفاقا منم کمر دردام دیشب خیلی بود.زده بود به پام دردش
بخاطر سنگینی شکم هست .سعی کن شکمت رو امروز ببندی که یکم سنگینیش کنترل بشه

کمرتو گرم نکن چون سرکلاژی هستی حتی میگن حموم میری با آب رو به سرد خودمونو بشوریم

سوال های مرتبط