۴ پاسخ

اره چاره چیه بهترین رفیق خودمونیم

من حتی با خودم هم کنار نمیام ☺😢

دیگه راهی نیس

باید عادت کنی دیگه فکر کنی یتیم هستی من همیشه فکر میکنم یتیم هستم چون خانوادم خوب نیستن حتی مادرم که زنگ میزنه از من به همسرم بد میگه

سوال های مرتبط