۱۶ پاسخ

ماه ۹ رو اگه بدونی الان شکر گذاری میکردی😂 کلیی درد میاد سراغت تازه روزا هم‌ نمی‌گذرن😫😫😫

تازه اومدم ماه ۹ انگار تریلی از روم رد شده 🤕🤣

وای زن حامله میبینم چار ستون بدنم میلرزهههه ازبس ک حاملگیم‌مزخرف بوددد خداروشکر گذشتتت
توام ایشالا بسلامتی زایمان کنی سر وقت خودت راحت شی🫶🏻🫶🏻

من تمام استخونام درد میکنن

خخخ دقیقا منم

دقیقا منم همینم

منم بدتر دارم میمیرم

خیلی سخته ماه هشتم 😓
ولی بازم ازون تهو استفراغ خیلییی بهتره

دیگه چیزی نمونده تحمل کن پهلوون

منم همین حسو دارم مخصوصا رو کمرم
فقط کمر درد بیشتر اذیتم میکنه

منم همینجوری ام

وقتی ماه نه شدی
باید با کارتیک جمت کنن

کاملا عادیه🫠😁

وای منم همیطورم
دوسدارم دراز بکشم
پا میشم بدن دردم بیشتره

منم همین حسو دارم

خوشبحالت ماه هشتمیییی چقد خیالت راحته رسیدی ب هفته های امن بارداری

سوال های مرتبط