۲ پاسخ

خب معلومه که نوزادا اکثراً تا چهار ماهگی تنظیم خواب ندارن

کولیک و رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۵ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی