ازمایش منم ریسکداشت انجام داد منتظر جوابشمانجامبدی خیالت راحتدتره
منم انتیم خوب بود دکتر برام نوشت و دادم خیالم راحت شد
ریسکش پایینه دیگه، اون رو برای مواقعی میدن که احتمال ابتلا بالا باشه و میخوان مطمئن بشن که اگه جنین مشکل ژنتیکی داره، بفرستن سقط.
به دکتر بگی دوست دارم خیالم راحت بشه برام بنویس مشکلی هم با هزینش ندارم.
خیلیارو دیدم ازمایش ندادن یعنی دکتر گفته نیازی نیست...
والا منم همه چیم از مال شما کمتر و نرمال تربود بازم دکتر گفت شاید یه درصد خطا آزمایشگاهی داشته باشه بتونی بدی بهتره شماهم اگه مشکل مالی نداری بدی خیالت دیگه جمع هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.