نه عزیزم به غیر از ضررش فایده هم نداره بخاطز هورمونا رشد موها چندین برابره
نه عزيزم اصلا اينكارو نكن به ريسكش نمي ارزه صبر كن چند ماه بعد زايمان برو كه هورمونا هم متعادل شده باشن
اصلا نمیشه اشعه داره باعث مرگ جنین میشه خدایی نکرده
نه اصلا نمیشه
نه اصلا لیزر خوب نیست
اصلا نمیشه😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.