تو دوران بارداری لیزر میتونیم بریم؟کسی تجربه داره؟هفته ۱۳

۶ پاسخ

نه عزیزم به غیر از ضررش فایده هم نداره بخاطز هورمونا رشد موها چندین برابره

نه عزيزم اصلا اينكارو نكن به ريسكش نمي ارزه صبر كن چند ماه بعد زايمان برو كه هورمونا هم متعادل شده باشن

اصلا نمیشه اشعه داره باعث مرگ جنین میشه خدایی نکرده

نه اصلا نمیشه

نه اصلا لیزر خوب نیست

اصلا نمیشه😑

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۴ ماهگی
مامان دونه کنجدم مامان دونه کنجدم هفته سی‌وششم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان علی💙شهرزاد💓 مامان علی💙شهرزاد💓 هفته پانزدهم بارداری