۹ پاسخ

برای منم نوشته هفته یبار دو عدد یکی پنجشنبه میخورم یکی جمعه دوتاشو باهم میخورم معددم درد میکنه

عزیزم چرااون قرص زرده رونوشته برات ؟

ویتامین د۳ قرصی که بافت در چربی داره باید همراه وعده نهار یا شام خورده بشه تا جذبش بهتر بشه

امگا هستش بعد ناهار بخور

عزیزم تو رفتی سونو؟

من تواین هفته دکتر برام امگا نوشته ۳روزی یکبار همراه با ناهار

عزیزم تحت نظر کدوم دکتری

دکتر برات نوشته؟ آزمایش دادی؟

بعد ناهار

سوال های مرتبط

مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری