کسی بوده خودش سرما بخوره بچش نگیره

۴ پاسخ

اره..

اره عزیزم من هر ماه ک بچم واکسن داشت سرما میخوردم ولی هم زود میرفتم دکتر هم ماسک نبردم و هم دستمو میشستم خداروشکر نگرفت

اره عزیزم ماسک بزن. دستاتو مرتب بشور. نمی گیره ایشالا

ماسک بزن نمیگیره

سوال های مرتبط