تو چ ظرفی برای بچه غذا بپزیم بهتره؟

۹ پاسخ

من روحی خریدم هر سریم سیم میکشم

پیرکس و استیل

بهترین وکم آسیب ترین استیله

من روحی میخوام بخرم .
بقیه رو میترسپ خط و خش بیفته موادش ازاد شه

میگن لعابی خوبه

قابلمه مسی داره نی نیک

تو پیرکس میپزم

هر ظرفی میخوابی بذار فقط مخصوص خودش باشه نو باشه ، خط و خش نداشته باشه
میگن‌پیرکس بهتره
اما من‌خودم‌قابلمه گرانیتی خریدم برای دخترم

تو روحی میپزم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱ سالگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان 🩵فراز🩵 مامان 🩵فراز🩵 ۵ ماهگی