۲ پاسخ

من قرآن و عترت دکتر اسحاقی بردم خیلی پرس و جو کردم و راضی بودن همه ولی از نظر زیبایی اصلا کارش خوب نبود و من پیشنهاد نمیکنم
بعدا هم پسردار بشم لیزری میبرم

من قرآن عترت ختنه کردم خوب بود ده رورزگی ختنه کردم

سوال های مرتبط