۱۴ پاسخ

یکی مصرف کرده بود بعد حامله شده بود

من ۸ ماه تو نوبت رقایی بودم صبر کردم امتحانش ضرر نداره ک

من رفتم اصلاح سبک بهم گفت با عسل و روغن زیتون و اندازه دوتا عدس زاج اب کن رو حرارت بعد قاعدگی با سرنگ بذار تو واژن اتفاقا منم خیلی ترسیدم ولی خب ماما بود بخاطر اندومتریوز ک داشتم گفتم بذار انجام دادم دیگ امید بخدا

عزیزم یه نخسه برو پیش دکتررقائی بهت قول میدم بارداربشی و هیچ نیازی به آی وی اف نیست

والا من طب سنتی هم که رفتم،زاج پیشنهاد نداد

به هیچ وجه هرچیزی رو هرکی میگه امتحان نکنید
اونم چیزی مثل زاج 😕

من برای عفونت میذاشتم ی مدت

خواهشا نکنید از اینکارا اینارو کی یاد میده ب شما اخه

زاج چه رنگی؟

همسایه ما گذاشت رحمشو کلا درآوردن 😐

اره عزیزم نزاریا کباب میشی

براچی خوبه؟؟

زاج 🤔🤔🤔

باید تو آب بریزی بشینی توش

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته شانزدهم بارداری
الاهه الاهه قصد بارداری
مامان کوژین مامان کوژین هفته سی‌ودوم بارداری
الهی ب امید تو الهی ب امید تو قصد بارداری