یکی مصرف کرده بود بعد حامله شده بود
من ۸ ماه تو نوبت رقایی بودم صبر کردم امتحانش ضرر نداره ک
من رفتم اصلاح سبک بهم گفت با عسل و روغن زیتون و اندازه دوتا عدس زاج اب کن رو حرارت بعد قاعدگی با سرنگ بذار تو واژن اتفاقا منم خیلی ترسیدم ولی خب ماما بود بخاطر اندومتریوز ک داشتم گفتم بذار انجام دادم دیگ امید بخدا
عزیزم یه نخسه برو پیش دکتررقائی بهت قول میدم بارداربشی و هیچ نیازی به آی وی اف نیست
والا من طب سنتی هم که رفتم،زاج پیشنهاد نداد
به هیچ وجه هرچیزی رو هرکی میگه امتحان نکنید
اونم چیزی مثل زاج 😕
من برای عفونت میذاشتم ی مدت
خواهشا نکنید از اینکارا اینارو کی یاد میده ب شما اخه
زاج چه رنگی؟
همسایه ما گذاشت رحمشو کلا درآوردن 😐
اره عزیزم نزاریا کباب میشی
براچی خوبه؟؟
زاج 🤔🤔🤔
باید تو آب بریزی بشینی توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.