من از ۱۰ماهگی دکترش گفت میکس نکن
من میکس میکنم .فقط عدسو اگر خیلی بپزه میخوره
پسرمن ک عوق میزنه
من نخود یا نمیدم یا یکم لح میکنم میدم بقیه همونجوری میدم
له میکنم میدم درسته خطر داره
قشنگ بذار بپزه که تو دهنش میذاره نیاز به جویدن محکم نباشه با لثه خورد شه ، من نه لوبیا نه نخود رو له نمیکنم
عدس ن لهنمیکنم از اون ریزا میخرم براش
ولی نخود بله یکم له میکنم
ولی مثلا پیش اومده خودش لوبیا چیتی برده از بشقاب قورمه سبزی خودم خورده با دست
له میکنم با قاشق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.