به نظرم روز دوم آدم میفهمه چه بلایی سرش اومده
حتما برو😂
زنگ بزن هر روز هر روز رفتن خوب نیس
بتر دوم مبری انگار یه چیزایی جدید میبینی که بار اول ندیدی حتما برو
اخلاقای گوهیه مردا دیوونن بخدا من مستاجر نیسم تالا جابجا نشدم ولی دلم میخاد یبار جابجا شم با اینکه میدونم سرویس میشم
خونه قبلیم صاحبخونه ام واقعا ادم نادرستی بود من اشتباه کردم با دقت نگاه نکردم، هودش خراب و جرم گرفته بود یه چیز افتضاح تحویلمون داده بود که به حدی جرم داشت با هزارتا وایتکس تمیزنشد، منم دیدم خرابه اینجوریه اصلا ازش استفاده نکردم ،بعد که خواستیم بلندشیم خدا ازش نگذره الهی یه عالمه پول ازمون گرفت بابت خسارت هود درصورتی که هرچی گفتیم ازاول همینجوری تحویل دادی زیر بار نرفت،😅 تو دنیا واقعا اون ادم رو اصلا حلالش نمیکنم
اخ تازه وقتی میری داخلش تازه بقیه چیزا ب چشمت میاد
من و شوهرم رفتیم برای خرید خونه
وای شاید باورت نشه دستشویی شو نگاه نکردم🤣🤣🤣
باورم نمیشه
ما هم خونمونو عوض کردیم روز اول فقط نگاه کردم همینجوری چون کلید و داده بود به خودمون تا اسباب کشی کنیم هر روز میومدم سرک میکشیدم😂😂
والا من مستاحر نیستم شکرخدا ولی مستاحر زیاد دارم همشون حداقل 3تا 5بار میان میبینن خونه رو، هر دفعه هم میگن ببخشید یادمون نبود فلان چیز رو چک کنیم،منم میگم هر چندبار که دوستدارید بیاید ببینید هیچ اشکالی نداره،بندگان خدا میخوان توش زندگی کنن دیگه. خیلی هاشون هم اقایون بدشون میاد ک میان ولی میان یا حداقل زنگ میزنن
ما دوبار نگاه کردیم یکی روز قبل قولنامه نوشتن یکی هم همون روز قبل اینکه قولنامه نوشته بشه با خود بنگاهی رفتیم همه چیز رو نگاه کردیم دوباره البته چون نوساز بود همه چی تکمیل بود خداروشکر☺️
بپرسین حتما
من دوبار رفتم نگاه کردم البته شوهر منم همین نظرو داره
خب زنگ بزنید املاک ازشون بپرسن
زنگ بزن خب
نه بابا چیه مگه داری پول میدی دیگه یا زنگ بزن بپرس حداقل خیالت راحت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.