۶ پاسخ

فقط مشکی نگیر رد قطره اب میمونه روش

اینم وال هنگ

تصویر

روشویی قبلیم این مشکیه بود اونم مشکی نگیر خیییلییی رد آب میوفته من با بچه نمیرسیدم زود به زود بشورم داغون شد عوض کردم سفید گرفتم سنگ روشوییشو

تصویر

اها عکس پیدا کردم از قدیم الان میفرستم

سنگ بزرگ بزن من مشکی زدم خیلی شیک شد ولی همه ش رد آب میوفته طوسی روشن و تیره ترکیبی بزنی خوبه، زمینو حتمااا روشن بزن هی رد آب نیوفته، شیر الات اگه میتونی kwc به شدتتتت راضیم خییلی راحت تمیز میشه لک نمیشه، فرنگی هم اگه دارین داخلش وال هنگ بزن، و من دوشمم توکار زدم سقفی
عکس الان ندارم ازشون

دیگه حمام چیه که ایده داشته باشه یه چهاردیواریه دیگه، ایده برا شیرالاته اونم بسته به جیبت میری از بازار انتخاب میکنی

سوال های مرتبط

مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی
مامان عمادجانم مامان عمادجانم ۲ سالگی
مامان ماهلین🫀🥹 مامان ماهلین🫀🥹 ۲ سالگی
مامان جیگر مامان جیگر ۱ سالگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی