۷ پاسخ

من نان دو را ۳۱۰ میخرم ک

دوباره همههه چیز افزایش قیمت خورده
مثل اینکه باید بسوزیم و بسازیم و دهنمون ببندیم😏

من آپتامیل ۳ رو ۲۹۰ میخرم

همه چی گرون شده دوباره

نان ۳۰۵تومن یکیشو گرفتم ازاد دیروز

کدوم شیر خشک؟

آپتامیل؟

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۶ ماهگی
مامان امیر و دخترم مامان امیر و دخترم ۴ سالگی
مامان آوا جون مامان آوا جون ۱۵ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۸ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۲ ماهگی
مامان آوین 😍 مامان آوین 😍 ۱ سالگی