من قورمه ی پر لوبیا دوس ندارم زودتر بگم ک نکین چرا لوبیاش کمه😁
شیرااااازی🤪😋😋😋
اکثرا میکن سالاد شیرازی
ولی من سالاد کلم و کاهو رو بیشتز دوست دارم با قورمه سبزی
ماست هم باهاش خوبه
چه قورمه ای به به
فقط ماست🤤
من کنارش زیتون و سالاد فصل دوست دارم برعکس همه که میگن شیرازی
من با سالاد فصل دوست دارم و پیاز😍
این لعنتی جذاب با همه چی بگی میچسبه
شیرازی
انواع ترشی
نوووش جان😋
همسر منم اصلا لوبیا دوست نداره و من نمیریزم
معلومه با سالاد شیرازی
نوش جونتون عالی شده
سالاد شیرازی
سالاد شیرازی
به به نوش جانتون
عزیزم چطوری درست میکنی اینقد خوشرنگه میشه دستورش بزاری ؟؟
کاهو شیرازی پیاز سبزی خوردن ترشی با همه چی میچسبه والا
شیرازی🤤
فقط لیمو
منم خونه مامانمم ناهار همینه خخخ نوش جانتون
فقط شيرازى و دوغ
نوش جونتون
به به
نوش جون
من تازه گذاشته بودم حیف تموم شد 😅باعکست دلم خواست باز
دلم خاااس😭😭😭براشب میذارم😋😋😋👻👻👻
قطعاااا شیرازییییی با ابغوره🥳🥳😍
بوش تا اینجا اومددد
سالاد شیرازی و سیر ترشی ❤️
اوووف نوش جون با هر چی بگی میچسبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.