بنظرتون اسم آریا قشنگہ یا خیلی قدیمی شدہ

۱۷ پاسخ

قدیمی شده دیگه

آریا همیشه قشنگه

آریا هیچ وقت قدیمی نمیشه .اسم اصیل ایرانیه .

قشنگه حتی اگه قدیمی بشه اصیله

من ملاک انتخابم واسه اسم معنی وقشنگی اسم هست حتی اون اسم قدیمی باشه من عاشق اسم مهدیار شدم میزارم مهدیار

آریا هیچ وقت قدیمی نمیشه

هر اسمی بذاری چهارسال دیگه میگن قدیمی شده.اسمی که دوست داری و باهاش حالت خوبه بذار اصلا به این چیزا فکر نکن

خیلی زیبا و با اصالته

اسم بچه ی خالم آریانِ،خیلی هم نازه

گروه بارداری زدیم تو روبیکا ب آیدیم پیام بده لینک بفرستم parnaz14004

به نظر من هیچوقت قدیمی نمیشه قشنگ هست

دختر خالم 5فروردین امسال زایمان کرد اسم نی نیش اریا هست خیلی قشنگه

منم میخوام اگه بچم پسر شد آریا بذارم

سوال منم هست

خیلی قشنگه هر اسمی بعد یه مدت قدیمی میشه دیگه
صرفا این نباید ملاک انتخابت باشه

آرین قشنگتره

خیلییی قشنگه هم خوش اوا هم معنی دار

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان وجوجو مامان آیهان وجوجو هفته شانزدهم بارداری
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان و فرهان مامان کیان و فرهان ۵ ماهگی