قدیمی شده دیگه
آریا همیشه قشنگه
آریا هیچ وقت قدیمی نمیشه .اسم اصیل ایرانیه .
قشنگه حتی اگه قدیمی بشه اصیله
من ملاک انتخابم واسه اسم معنی وقشنگی اسم هست حتی اون اسم قدیمی باشه من عاشق اسم مهدیار شدم میزارم مهدیار
آریا هیچ وقت قدیمی نمیشه
هر اسمی بذاری چهارسال دیگه میگن قدیمی شده.اسمی که دوست داری و باهاش حالت خوبه بذار اصلا به این چیزا فکر نکن
خیلی زیبا و با اصالته
اسم بچه ی خالم آریانِ،خیلی هم نازه
گروه بارداری زدیم تو روبیکا ب آیدیم پیام بده لینک بفرستم parnaz14004
به نظر من هیچوقت قدیمی نمیشه قشنگ هست
دختر خالم 5فروردین امسال زایمان کرد اسم نی نیش اریا هست خیلی قشنگه
منم میخوام اگه بچم پسر شد آریا بذارم
سوال منم هست
خیلی قشنگه هر اسمی بعد یه مدت قدیمی میشه دیگه
صرفا این نباید ملاک انتخابت باشه
آرین قشنگتره
خیلییی قشنگه هم خوش اوا هم معنی دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.