سلام مامانا اسم رها بنظرتون قدیمی نیست؟

۱۱ پاسخ

بهار+تبار+باران.

سلام دوستان منم هلیا میخوام بذارم بنظرتو ن قشنگه یانه

نه خیلی قشنگه منم الان باردارم هرکی هرچی دوس داره میذاره من الان هلیا انتخاب کردم ایشالا بسلامتی بیاد اسم شو همین میذارم

خیلی قشنگه ولی بذار پناه. صداش کنی پناه مامان اخه

رستا هم قشنگه😍

قشنگه

رویا می‌تونه انتخاب خوبی باشه

نه گلم

چون یه دختر دارم به اسم بهار گفتم دومی هم بزارم رها

نه خیلی هم قشنگه

زیادی قشنـگه

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان وجوجو مامان آیهان وجوجو هفته شانزدهم بارداری